تولید منبع تحت فشار پمپ آب لیدو در تهران

قیمت مخزن تحت فشار پمپ آب خانگی

پمپ آب لیدو

زمان مطالعه 1 دقیقه

قیمت مخزن تحت فشار پمپ آب خانگی

منبع تحت فشار یا مخزن تحت فشار یکی از مهم ترین اجزاء متصل به پمپ آب در سیستم آبرسانی می باشند. این منابع موجب آبرسانی هرچه بهتر و آسان تر می شوند و هم چنین از سرعت و کارکرد غیر ضروری الکتروموتور پمپ جلوگیری می کنند. هم چنین ، منبع تحت فشار موجب تثبیت سطح فشار آب در ساختمان و بین گردش های پمپ می شود.

سه نوع منبع تحت فشار وجود دارد:

1. منابع تحت فشار بادی: منابعی گالوانیزه شده هستند، که آب و هوا را در یک مخزن بزرگ نگه می دارند. تمامی اجزای این نوع منابع تفکیک نشدنی هستند و به این دلیل، سایز بزرگی دارند و گنجایش حجم آب بیشتری را دارند.

2. منابع تحت فشار دیافراگمی: این منابع ساختاری بسیار فشرده و محکمی دارند و دیافراگم آن ها لاستیکی و ثابت است و مکش کمتر آب را از مکش بالاتر از هوای متراکم شده تفکیک می کند. همانطوری که آب در منبع پمپاژ می شود، دیافراگم هوای متراکم شده را تا زمانی که سطح فشار آب به حد لازم برسد، هل می دهد و سپس پمپ خاموش می شود. این روند موجب ثابت ماندن فشار آب در ساختمان می گردد. در هنگام مصرف آب، دیافراگم مجددا به حالت اول بر می گردد (با همان فشار ثابت).

3. منابع تحت فشار بالنی: این نوع منابع بسیار شبیه به منابع دیافراگمی هستند. با این وجود، آن ها دارای بالنی در انتهای منبع هستند که آب تحت فشار را نگه می دارد. همانند منابع تحت فشار دیافراگمی، زمانی که پمپ فشار آب را بالا می برد، بالن تحت مکش هوای فشرده باد می شود تا جایی که فشار در نقطه مورد نظر به حداکثر برسد و در نهایت پمپ خاموش می شود. در هنگام مصرف آب،‌ هوای فشرده شده باد بالن را خالی می کند و فشار به حالت اولیه خود بر می گردد و مجددا پمپ راه اندازی می شود.

مزایای منابع تحت فشار:

1. عمر منابع دیافراگمی لاستیکی در برابر سایش، زنگ زدگی و پوسیدگی به دلیل صاف بودن جداره داخل مخزن بسیار طولانی می باشد.

2. این منابع کاملا بهداشتی هستند و ظاهری زیبا دارند.

3. در هنگام ضربه آب برای خاموش و روشن شدن،‌ موجب کنترل پمپ می شوند.

4. این منابع موجب می شوند تا اصطکاک پمپ آب پایین آمده و مقدار فشار لازم برای خروجی آب مصرفی ایجاد شود.

5. دارای تیوپی مقاوم هستند که از انبساط آب جلوگیری می کنند، و تغییری در طعم و مزه آب مصرفی ایجاد نمی کنند.

6. از افزایش فشار و خطرات آن در سیستم پکیج جلوگیری می کنند.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.